سفر پرستاران به قبرس
نوشته شده توسط : mgh


سفر پرستاران به قبرس
یک کدام از دلایلی که موجب ارتقا هجرت پرستاران به قبرس از روش شغل گردیده است، درآمد عالی این کار در قبرس شمالی نسبت به جمهوری اسلامی ایران میباشد. ضمنا یکی مهم‌ترین موضوعاتی که در سفر های کاری بسیار گزینه اعتنا میباشد معیار دستمزد و مزایا نسبت به کاری از ایفا می‌دهند  مهاجرت به قبرس شمالی میباشد.
قبرس شمالی، کشوری که‌این روزا تبدیل به یک مقصد دیدنی برای مسافرت های تحصیلی، کاری و سپرده گذاری گردیده‌است. در صورتی اسم قبرس شمالی به گوش شما هم خورده میباشد در اینجا توضیح مختصری درباره این مملکت آورده شده میباشد:

قبرس جزیره‌ای بسیار زیباست که دارنده آب و هوای مدیترانه‌ای میباشد. سواحل این جزیره دیده نشده و مناظر آن بسیار قشنگ می‌باشند. مردمان قبرس مهمان‌نواز و خونگرم می‌باشند و به همین ادله، این مرزوبوم هر سال گردش گر‌هایی از سرتاسر دنیا را در خویش می‌پذیرد. برخی از این گردش گر‌ها بعد از بازدید از قبرس شمالی، تصمیم می گیرند در‌این جزیره به طور دایم سکونت گزینند و با سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی یا این که سفر تحصیلی به قبرس نمایند. پرستاران نیز جزو این تیم از مهاجرین می باشند که به جهت حقوق و دستمزد و مزیای بهتر کار پرستاری در قبرس شمالی تمایل به اقامت درین مرز و بوم می‌گیرند.
وضعیت سفر پرستاران به قبرس
مانند هر جای دیگری، در قبرس نیز برای پرستار شدن آغاز موردنیاز میباشد که در وزارت بهداشت این مرزو بوم نام نویسی فرمایید. پس او‌لین قدم برای هجرت پرستاران به قبرس شمالی نام نویسی در وبسایت وزارت بهداشت قبرس شمالی میباشد. برای نام نویسی در وبسایت وزارت بهداشت این میهن سند پرستاری، و احاطه کافی بر گویش های ترکی یا این که انگلیسی ضروری میباشد. در‌صورتی‌که بر یکی این دو لهجه احاطه کافی را ندارید، بایستی بدانید که تعیین های محدودی دارید. چون برای مهاجرینی که بر گویش احاطه کافی ندارند مرکز ها بهداشتی متعددی نیست که نیاز به پرستار داشته باشند. براین اساس صرفا هنگامی می‌توانید اینگونه شغلی پیدا فرمایید، عالی میباشد بتوانید با عموم محلی رابطه برقرار فرمائید. چون عموما مراجعان با گویش های دیگر مانند انگلیسی حس راحتی نمیکنند و ترجیح می‌دهند با زبانی سخن نماید که بتوانند نقص‌ و منش حلش را بی نقص شعور نمایند.
پرستاران بعداز جواز در وزارت بهداشت قبرس شمالی می‌توانند برای اخذ تایید صلاحیت فعالیت در‌این مرزو بوم مبادرت نمایند. مدارک ما یحتاج برای اشتغال پرستاران با اعتنا به موقعیت هر پرستار مختلف میباشد ولی در هم اکنون کلی مدارکی که بایستی به وسیله پرستاران ارائه خواهد شد عبارت اند از:

نام نویسی در وزارت بهداشتث
داشتن گواهی تحصیلی پرستاری
اشراف به گویش ترکی
احاطه به لهجه انگلیسی
داشتن تایید صلاحیت شغل از وزارت عمل قبرس شمالی
اخذ تایید صلاحیت اقامت در قبرس شمالی
هیبت درخواست برای نام نویسی پرستاری
سند دارای اعتبار نام نویسی بر طبق با قانون ها پرستاری و مامایی مرزو بوم مبدا درخواست کننده
سند تمرین ماهر از فرصت حصول صلاحیت و طومار مرجع از واپسین صاحب کار
دو قطعه عکس پاسپورتی
پاسپورت
سند سو پیشینه کیفری آزاد (این مدرک به وسیله پلیس و سه ماه بعداز تاریخ درخواست صادر می‌گردد.)
اگر که درخواست کننده بیشتر از شش ماه میباشد که در قبرس شمالی اقامت دارااست، سابقه کیفری بایستی بوسیله پلیس قبرس صادر گردد.
چندین از مدارک هم برای شهروندان غیر از اتحادیه اروپا ضروری میباشد که درپی می ةوانید لیست آنان را ببینید:
اذن فعالیت از اداره عمل، وزارت فعالیت و بیمه های اجتماعی
نسخه برداری دارای اعتبار و مهم از مدرک فراگیری همگانی موسسه
اسکن دارای اعتبار حقیقی از نرم‌افزار پرستاری یا این که مامایی که به وضوح ساعت (خیر اعتبار) تئوری و کار را برای هر تخصص مشخص و معلوم می نماید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: